"The Oscars" Sonunda!

Sinema "endustrisine" muazzam bir "boost" pazara bir fiyat duzenlemesi olmasının ve adı gecenlere banknot olarak uzun vadede fayda saglamasının yanında oscar toreni muazzam bir show. NTV'de turkce simultane igrenc cevirisiyle ki ekstra eglence arz eder, Cnbc-e kanalında ingilizce'ye hakim olanlar stres yasamadan izleyebilir. Bu sene sunucular Alec Baldwin ve yine Steve Martin. Adama bir heykel vermişlikleri olmadığı gibi, dalga gecer gibi ucuncu kez toreni sunması istenmis kendisi de kabul etmiş. İyi de olmuş. Bilindiği üzere torenin uzunlugu reklam gelirlerinin artmasıyla dogru orantılıdır. Anlasılacagı uzere sunuculara bol bol maruz kalacagız ki toren uzasın. Yoksa Heykellerin dagıtılması kanımca 15-20 dk arasında tamamlanabilirdi. Gecen sene Hugh Jackman dans showları, sempatik tavırları ve estetik durusuyla kendisine hayran bırakmıştı bu sene daha stand-up tadında Steve Martin onderliginde bir sunum bizi bekliyor, hiç te şikayetçi olamayıcagım cunku adam gercekten komik.

Oscarlar kimlere gider?

best picture - Avatar
directing - Hurt Locker
foreign language film- Un Prophete (The white ribbon'a verirler)
cinematography - White Ribbon
leading actor - Jeff Bridges (Dude alır almazsa ayıp, Morgan'a kıyak gelebilir dikkat)
leading actress - Meryl Streep (Bu kadından tırsıyorum, seri katil falan olmasın?)
supporting actor - Christopher Waltz (Stanley Tucci'de Lovely Bones'da kafayı yemiş almalı)
supporting actress - Mo'nique (Maggie Gylenhaal alsa, sora bana gelse bunu kutlasak?)
animated feature - Up
documentary - food inc. alır (the cove da iyiydi)
costume design - the imaginarium of doctor parnassus
screenplay adapted - district 9 veya up in the air
art direction,visiual effects,original score -avatar


kırmızı halı geçidine 15 dk. kalmış bu arada, kim elbisesini kime diktirmis merak edenlere fyi, odul toreni tr saatiyle 3-3:30 civarı vuku bulacak. Mikrodalga popcornlar alındı,yeterli light kola temin edildi diger gerekli her sey hazır. Olayı entellektuel davranmayı bırakıp ele alırsanız keyifli bir gece sizi beklior.

3 yorum:

seciloc dedi ki...

Sabah sabah en önemli 4 ödülün verildiğini görme şansım oldu televizyondan. Sandra Bullock En İyi Kadın oyuncu ödülünü aldı, açıkcası fragmanlarından seyrettiğim kadarıyla Sandra Bullock veya Gabourey Sidibe ye şans veriyordum. Jeff Bridges En İyi Erkek oyuncu oscar ını aldı, filmlerin hiçbirini seyretmediğim için yorum yapamayacağım ama Jeff Bridges'ı severim :)) En iyi Yönetmen ve En İyi Film ödülü ise Hurt Locker'a gitti ki nedense ben pek sevindim, zira Avatar fazlasıyla büyütüldü diye düşünüyordum, sanırım bişey çok populer olunca ben bütün ilgimi kaybediyorum ona karşı :DDDDDDDDDDD

draftbeer dedi ki...

Avatar konusunda haklısın 3D gozluksuz bır daha ızlemek lazım :)

Crazy Heart'i bende izleyemedim beklemedeyim.The Dude Abides :)

Acilen vizyondayken cok soz edilmeyen Lovely Bones u oneriyorum fyi.

seciloc dedi ki...

Dün fragmanını seyrettim, çok ilginç geldi, ben de seyredilecekler listesine koymuştum :)) teşekkür ederim tavsiyene :)))